esmaspäev, mai 06, 2013

Küll seal Lõuna-Eestis oli alles soe. Ma kodus mõtlesin, et mida kõike kaasa pakkida ja kartsin, et kuna mulle enam ükski jope selga ei lähe, siis võin möödaminnes kringliks külmuda. Kohale jõudes kahetsesin, et hoopis suvekleidile ei panustanud. Aga pole hullu, siia tagasi jõudes ootas ees mõnus karastav tormituuleke ja kaasapakitud sallid läksid ilusasti käiku.
Aga pidu ise oli imetabane. Vanad head ajad tulid meelde kui sai Elvas hommikuni lauldud... Tõsi, sõnu enam nii hästi ei mäleta ja viisipidamine pole ka paremaks läinud. Nooremad kõrvad kõrvaltoast kuulsid valed noodid kohe ära ja andsid sellest märku. Täpikesele ka väga ei meeldinud minu laulmine. Vaene laps. Aga ta ongi mul pretensioonikas. Ei meeldi talle kui ma ringi kõnnin, ei meeldi kui ma paigal istun.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar