reede, mai 17, 2013

Beebibuum

Rääkisin siin ükspäev kohalikku asulat vallutavatest oravatest. No üleeile nägin ma, et neid tuleb juurde! Kolm pisikest beebioravat ukerdasid oma koduukse ees! Ja ma tean kus nad elavad - võin neile külla minna :D

3 kommentaari:

  1. Oi, ma tahaks ka näha... pole pisikesi oravalapsi kunagi näinud. Mul akna taga täna hommikul vahtra otsas ronis küll üks orav, aga seda ta mulle kahjuks ei öelnud, kus ta elab.

    VastaKustuta
  2. Kas sa ikka küsisid?
    Käisin täna neid jälle vaatamas ja kutsusni Mpsigi vaatama. Aga ma kardan, et nad varsti nii osavad, et ei püsi enam oma pesa läheduses. Juba ronisid naaberpuu otsa ka. Neil on kase otsas kahekohalises linnupesakastis elamine...

    VastaKustuta
  3. Pole ka ime. Valimised pole enam kaugel ja seepärast on ka oravate invasioon täiesti arusaadav. Iga hääl loeb!

    Isa Mati

    VastaKustuta