pühapäev, märts 03, 2013

Šokolaadine põrsapõli

Kuna Mps oli reedel-laupäeval Tallinnas, siis kasutasin juhust ja valmistasin talle tagasitulekuüllatuseks väikese temaatilise tordi (teate ju küll, mehed on sead). Tordi idee sain Virlupinelt, kes mulle selle lingi edastas. Ja ma kohe mitte ei saanud jätta seda järelekatsetamata.
Nagu pildilt näha, on põrsaste kümblustünni lauad pisut pehkinud. Aga noh, kes see põrsaid siis tutikasse tünni laseks. Aga tõeline põhjus muidugi selles, et ma ei raatsinud niiiiii palju šokolaadi osta kui originaalis (kuigi originaalis vist väiksem tort) ja mõtlesin, et vahvlid näevadki rohkem tünnilaudade moodi välja, aga võta näpust. Esiteks oleks ma pidanud neid poole rohkem ostma, aga kui ma seda avastasin, siis oli juba öö ja liiga hilja ning tuli asjale loominguliselt läheneda, mis hiljem kätte maksis ja teiseks kippusid nad niiskudes painduma (eriti need loomingulised lauad).
Aga keda need pisiasjad huvitavad. Tort oli vähemalt maitsev. 

6 kommentaari:

  1. Kui sigaduste eest sellise tordiga premeeritakse, siis võiksin vist iga kell ka seaks hakata :)

    VastaKustuta
  2. Heh, nii vahva idee! Kas kuskil täit õpetust ka sellest üleval võiks olla?

    VastaKustuta
  3. Oi ma olen osav jah.
    Kats, ma ei tea kas sellest kusagil miskist õpetust on. Mina tegin lihtsa kohupiima-vahukoore-maasikatordi (biskviitpõhjaga), mäkerdasin küljed kreemiga kokku, et vahvlid külge jääks (aga nagu selgus kippusid vahvlid pisut ära vettima) ja valasin šokolaadiglasuuri peale (igaks juhuks panin enne tordile küpsetuspaberi (kuna fooliumit ei leidnud) tihedalt ümber. No et kui tünnilauad liiga hõredalt ja šokolaadiglasuur tahaks välja valguda. Põrsad on martsipanist.
    Tegelikult imelihtne. Süüa kõlbas kah päris heaste!

    VastaKustuta
  4. Einoh, väga lahe "kümblustünn"! Keegi neist on käinud salaja naksamas ja nüüd laseb leiba luusse :D

    VastaKustuta