teisipäev, märts 12, 2013

Keegi autogrammi soovib?

Oi, ma olen nüüd jälle miljon triljon korda kuulsam. Postimees leidis, et mina ning minu poeg ja järeltulija sobiks kaunistama nende Eesti minuti galeriid! Peaks ikka mdelliks pürgima. Ma olen ju täitsa tunnustatud modellimõõtu. Vähemalt ühes mõõtmes. Ülejäänud mõõtmetest võiks teistele modellidele pisut jagada. No neile, kellele pole kodus süüa antud ja kes võivad vabalt anatoomiatunnis luukeret asendada.

2 kommentaari:

  1. Mina sirvisin tol päeval Postimeest lõuna ajal ja järsku vaatan, näe Maailmaparandaja ja Tõruke lehes. Loomulikult ei saanud ma jätta kasutamata võimalust sinu aupaistel peesitada ja teatasin kohe samas ruumis olnud kolleegidele, et näe, see siin on minu sõbranna. :)

    VastaKustuta
  2. Tundub, et on mingi saarlaste fotografeerimise nädal. Avastasin ennastki kohalikust lehest (Martenist paistis vaid müts) ja paar päeva hiljem tuttavad poisid Koki külast salatit hakkimas :)

    VastaKustuta