kolmapäev, mai 16, 2012

Suvi võib tulla

Kuna Mps on jälle mandril hullamas (loomulikult õilsatel eesmärkidel ja turvalisema tuleviku nimel) sõitsime meie Tõrukesega lähimasse linna. No oli vaja teine (st linn) lapikuks lüüa. Ja kuna emal lõigati varvas otsast (vähemalt tema oietest ja jala järelvedamisest võis seda järeldada) tuli mul koos murdjalapsukesega jalutamas käia. Sellega seoses avanes mul imetaban võimalus kuulata kahte kontserti (üks lossihoovis ja teine kõlakojas). Üks uhkem kui teine. Üks ja sama esitaja. Erinev repertuaar. Eriti hea oli see, et esineja korjas ise endale lilled, mille ma siis etteaste lõpus pidulikult talle üle anda sain
Jalutamistempo oli muidugi kohutavalt aeglane.
Muide, kuna reaalsustaju teatas mulle täna, et toetudes ajaloolistele faktidele on projekt "suveks saledaks" niikuinii hukule määratud, siis ostsin omale supelkostüümi ära ja suvi võib minu poolest tulla.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar