teisipäev, mai 22, 2012

Iga varba otsas vill...

Tänast blogisissekannet võiks alustada nagu eilsetki, ainult ringi lehvimise asemel tuleks kirjutada ringi lonkamine. Mul ei ole enam ühtegi jalanõud, mis hõõruks koha pealt, kus mul parasjagu ville pole. Ja ainsad jalanõud, mis ei hõõru on talvesaapad. Sest nii kurb kui see ka pole, siis tenkadesse kulusid augud sisse, teised tenkad villistasid minu väikesed varbad. Plätud tekitasid villid varba vahele ja kingad suurele varbale. Järele ongi jäänud vaid talvesaapad ning peokingad. Aga no ühtede jaoks on liiga palav (ja need tööriistapoest ostetud turvasaapad ei sobi mu lillelise seelikuga) ja teistega on minu tavapärase 2x4 km ringi läbimine pisut ulmeline ettevõtmine, mis tõenäoliselt päädiks ülehomme karkudega käimisega. Nii et ma tõesti ei tea, millega homme jalutama lähen. Ehk sajab :P.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar