laupäev, veebruar 04, 2012

Punk-beebi ja öine matemaatika

Pisut titejuttu ka. Sest kuigi mu blogi üritab saada käsitööblogiks, siis tegelikult on tegu ikkagi pigem titeblogiga.
Kuna minu enda juuksed on otsustanud minust lahkuda, siis tuleb mul oma juuksurikihu rahustamiseks oma poja ja järeltulija paruka kallal nokitseda. Täna tegin talle peale vanni sellise mõnusa kukeharja. Ja nüüd kammi palju tahad, ikka on juuksed püsti. Ta näeb selle harjakesega muidugi väga punk välja
Lisaks olen avastanud, et öösiti olen ma matemaatikas ikka täiesti tuhm ja numbreid ka ei tunne. Väike näide sellest. Täna öösel kui ma taas jõletu pöidlalutsutamise hääle peale üles ärkasin vaatasin kella ja imestasin, et see on juba neli. Tegin siis kiire arvutuse ja leidsin, et kuna poiss sai viimati süüa kell kümme, siis järelikult on ta olnud kaheksa tundi söömata.  Tankisin ta siis silmini piima täis ja vaatasin uuesti kella. Nüüd vähe selgema peaga sain aru, et kell oli hoopis kaks. Järelikult oli kuus tundi söömata... Hommikul uuesti arvutades jõudsin alles tõele jälile. Nii et kui mult öösel küsite, palju on kaks pluss kaks, siis võite kindlad olla, et saate vale vastuse.
Eile käisime ka pisikest draakonibeebit külastamas. No mina ei tea. Kuigi meie poiss oli sündides enamvähem samas mõõdus ja kaalus, siis ikkagi pole ta kunagi nii väike olnud. Ma piltide pealt ka vaatasin. No ei olnud nii pisike. Tellisin omale miljon triljon titepilti ja lapin neid nüüd albumisse. No et kui külla tulete, siis lisaks pulmaalbumile on kohustuslikus kirjanduses ka titealbum...värisege!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar