neljapäev, veebruar 04, 2010

Pidev hirm

Mps kaevas eile maja ette lumme ühe augu. Täpselt nii suure, et kaks autot kõrvuti seisma mahuvad. Ja sellest hetkest alates ei saa ma enam rahu. Kõikseaeg on hirm, et kui ma koju sõidan, siis on mõni naabri-vanamees minu koha ära võtnud ja mina pean jälle lumehange parkima. Niigi saab hommikuti meie maja ees näha, kuidas ma ümber lumemütsaka jooksen ja oma autot otsin ja muidu tsirkust teen. Homme teen leiba ka. Siis saab tsirkust ja leiba.

3 kommentaari:

  1. tean mida sa tunned. mu hirm on jõudnud asenduda küll juba vaikse leppimisega. sellel nädalal olen omale juba kolm uut auku kaevanud kesköösiti koju jõudes.

    VastaKustuta
  2. Mulle meenus ka kohe sinu samateemaline blogipostitus :)

    Siiamaani õnneks keegi veel minu kohta pole võtnud.

    VastaKustuta
  3. Meil kühveldati täna maja eest lumesoga ära. Oli ka aeg, ma olen nii mõnelgi hommikul juba suht hädas olnud maja eest minema saamisega.

    VastaKustuta