kolmapäev, jaanuar 21, 2009

Hajameelne? Ei teravmeelne!

Pille, miks su kindad külmkapis on?
Nii küsis mult eile õhtul Mps.
Ja tõsi see oli, minu kindad olid kenasti külmkapis riiuli peal. Võiks ju arvata, et olen hajameelseks muutunud. Alatu laim iseenesest.
Kus need kindad veel peaks olema kui mitte külmkapis? Vaadake, kinnaste ülesanne on käsi soojas hoida. Külmkapis on aga külm. Ja kui sa tuled õhtul koju ja kõht on nii tühi niitühi ja tahaks külmikust vorsti ja piima võtta, aga need on nii külmad. Nälg näpistab ja külm näpistab. Siis on ju hea võtta sealt samast riiulilt kindad ja Enam pole vaja nälga kannatada.

Loogiline

2 kommentaari:

  1. kodanik A.L ühest teatud väljaandest kaebas täna Sinu peale, et Sa ei suhtle temaga.. häh..
    ma kindaid tavaliselt ei hoia külmkapis.. aga huvitavaim leid külmkapist oli jõuluaegne nööpidega sült.. nämmmaa :o)

    VastaKustuta
  2. Jah, enne kui mul on maamaks arvutatud ma telefonile ei vasta. Ja ei saagi vastata. Sellel sai aku tühjaks kui ma ta ööseks lauale "unustasin". Tehku teabenõue.

    VastaKustuta