esmaspäev, september 01, 2008

Superstaar

Minu muusikaline karjäär on arenenud peadpööritava kiirusega. Alles see oli kui ma kitarril arglikult esimesi duure tõmbasin ja juba linnukestega naabreid hulluks ajasin. Nüüd aga olen valmis artist valmis ja hullutan rahvamasse. Möödunud nädalavahetusel andsin oma esimese kontserti. Ja seda mitte kitarril. Ei, ma olen palju mitmekesisem. Esinesin löökpillidel.
Jah-jah, tean, olen äraütlemata andeksas. Autogramme jagan esmaspäeviti ja kolmapäeviti enne lõunat.

Aga jah, sai käidud ühe naabrilapsukese ristimisel. Oi see oli põnev. Ma pole kunagi ühelgi õigeusu talitlusel viibinud ja oh seda trianglit mis seal tehti. Võieti ja õlitati kõiki tähtsamaid kehaosi (ma nüüd tean, mis on kõikse tähtsamad kehaosad) ja lõigati ristitatavatele uued soengud ja jalutati kolm korda ümber altari ja tehti muud nalja. Põnev oli.

Ülejäänud nädalavahetuse sõin ploome. Või siis seedisin.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar