esmaspäev, mai 12, 2008

Rattaretk

Oh mind, mul on ju teie ees võlg. Pole rääkinud rattaretkest ega midagist. Üldjuhul nõustun ma sellega, mis Jupijumalus oma ajaveebis kirjutas. ja asja tehnilist poolt võite lugeda Unistaja poolt, aga, et asi oleks arhiveeritud, siis sai seegi aasta roheliste rattaretkel hella ja tundelise antisadulakujulise istmikuga prügikastikõrval seistud ja nina punaseks kõrvetatud, et seda pärast lämmijärves jahutamas käia.
Selle korra eripäraks oli OÜ Isa ja Poeg Kõikvõimalikud Teenusesd, kes tõesõna vääriks eraldi postitust, või lausa ausammast. No lihtsalt nii uskumatud tegelased olid.
Ja ei külmunud surnuks sel aastal. mis on suur edasiminek võrreldes eelmiste aastatega. ja kolmandal hommikul jõudsin ma oma 30 meetrit sõita enne kui aru sain, et vist ikka on natuke valus. Mul on selle kohta oma teooria. Kui soovite, siis teinekord rummikoksi kõrval räägin teile. A praegu lähen ma oma rummikoksiga televisiooni vaatama. Seal pidi näitama minu ema, kes kuningannal kät surub. Vaadake teie ka. Ega iga päev näe seda kui kuningannal selline au osaks saab.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar