reede, mai 16, 2008

Hommikused mõtted

Aga hommikuti tööle sõites võin raudpostnaelkruvikindlalt arvestada sellega, et vähemalt kahest vastutulevast autost mulle viibatakse. Need sõbralikud inimesed on minu äi ning kohalik konstaabel.
Aga kulujutud räägivad et kusagil Poolamaa auklikel teedel pidi minu uus auto Eestimaa auklike teede poole kihutama. Siis ma hakkan hoopis teise autoga ommikul tööle kihutama ja siis ahaa, siis nad ei tunnegi mind ära.

Tahaks koju magama tagasi. ei taha tööd teha...
Aga see töökuhi siin laual hakkab juba nii suureks muutuma, et ma olin sunnitud osa kuhjast laua alla lükkama. Sellega seoses, mul oleks vaja siia laua kõrvale paberihunti, kellele ma saadaks suunata kõik keerulised asjad ja paberid millega ma midagi peale ei oska hakata. Ja kuna mul on ilmselgelt liiga palju tööd, siis kuulutan valla nimel välja konkursi uue ametniku leidmiseks. Nii et kui sa oled tugev ja kindlameelne, ei karda probleeme ja oled suure pingetaluvusega, kuid ise vähenõudlik, siis uus loodav koht on just sulle. Ametinimetuseks saaks: Probleemsete asjade spetsialist. Mulle jääks siis lihtsad ja meeldivad ülesanded.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar