reede, veebruar 22, 2008

Lilla blogi

Kuna mul on kohutav uni seoses ebainimlikult varajase ärkamisega, mis päädis enda vette kukutamise ja sellele järgnenud pooletunnise paanilise katsega pinnale jääda, siis ei jookse mu jutt just kõikse libedamalt ja pikkadest sisutihedatest ja arukatest postitustest ei tule täna midagi välja (hmm, huvitav, millal nad välja tulevad üleüldse). Seetõttu testisin natuke, et saada teada, milline peaks olema minu blogi, et maapeal valitseks sõprus ja üksmeel. Õnneks on targad testid abiks:


Your Blog Should Be Purple



You're an expressive, offbeat blogger who tends to write about anything and everything.

You tend to set blogging trends, and you're the most likely to write your own meme or survey.

You are a bit distant though. Your blog is all about you - not what anyone else has to say.




Mina kuuleka tütarlapsena võtan kuulda ja puhtalt katsetuse mõttes jälgin juhiseid. vaatame kas maailm muutub veel paremaks?

(kui ei muutu, muudan tagasi)

6 kommentaari:

  1. Rõlge kas pole?
    Ma usun, et maailm muutub kohe jupp maad paremaks kui ma selle tagasi vahetan:D

    VastaKustuta
  2. endal hakkas ka häbi, jah? :P

    VastaKustuta
  3. veel täna palun.
    Kuigi see kaalu jälgimisele hästi m6jub.

    VastaKustuta
  4. Aga miks mitte lilla? Täitsa tore on ju:)

    VastaKustuta