kolmapäev, veebruar 13, 2008

kolm hetke päevast

Kas pole häiriv kui see, mida sina tead olevat alles kauge tulevik, muutub järsku ootamatult karmiks olevikuks. Täna hommikupoolikul helistati mulle ja öeldi, et sina pead olema valmis täna sõna võtma koosolekul, mis sinu teadmise järgi toimub alles kuu aja pärast. Oh õnne. Ja ausõna, seekord ei ajanud mina mitte kui midagi sassi. Haruldane juhus iseenesest.

Ja andsin alla. Tunnistasin oma pliiatsid lootusetult kadunuteks ning ostsin uued. Kes tahab teha pakkumisi, kui kiiresti nüüd need kadunud pliiatsid välja ilmuvad? Parimatele ennustajatele ahinnad... (peaaeuhind on võimalus kõik mu pliiatsid ära teritada...)

Ahjaa, minu arvuti tunnistati täna lootusetult surnuks... Aga ma arvan, et siin on tegu itimeeste kitsa maailmavaatega. Nad ei oska abi otsida alternatiivsest meditsiinist. Olen kindel, et kui arvutile natuke Aloe Vera geeli peale määrida, siis töötaks see nagu uus või pareminigi veel....

2 kommentaari:

  1. No aga määri siis arvutile Aloe Verat peale, äkki hakkabki tööle ;)

    VastaKustuta
  2. ma ka just tahtsin sama öelda.. mul on Aloe Verat isegi kotis, kui huvi peaks olema, Maailmaparandaja ;o)

    VastaKustuta