neljapäev, detsember 27, 2007

Kokkuvõttev postitus e kuidas möödus aasta 2007

(hoiatus, tuleb pikk sissekanne, aga 2007 oli ka erakordselt pikk aasta, selle algus on juba unustusse vajunud)

Aasta 2007 on olnud selline vastandlik. Kui nüüd kogu see peatselt mööduv aasta panna ühte lausesse, siis kõlaks see umbes nii: Tagasi lapsepõlve, edasi iseseisvasse ellu!

Sest just nii ongi ju olnud. Tulin tagasi koju ja olen avastanud enda jaoks taas lapsepõlve rutiini. Samas esimest korda elus on mul korralik töökoht ja ma teenin ise raha (mitte ei ela oma tuleviku arvelt nagu ma senini tegin).


Mis siis sel aastal põnevat juhtus? No esimese asjana tulevadki meelde koju kolimine ja tööle hakkamine. Üritangi siia kirjutada mõned mälestusväärseimad sündmused (ehk mida mul õnnestus meenutada).


  • Kas tõesti oli see tänavu kui minu joonistatud töövihikud ilmusid? tundub nagu u miljon aastat tagasi. Samuti valmis kolme põrsakese raamat, mida jagatakse küll ainult valitutele.

  • Tegin koletumal hulgal katseid ja üritasin oma artiklit valmis kirjutada...päris valmis ta veel pole :(. Ja see kooli osa polnud üleüldsegi edukas.

  • Töötasin kaks nädalat hea inimesena ning selgus, et oma unistuste tööle - muuseumimutikeseks ma ei sobigi :(, aga riigiametniku raske tööga olen kuidagi ikka hakkama saanud, vähemalt praegu ei ole tunnet nagu ma oleks täielikult ebaõnnestunud.

  • Kevadel õnnestus mul saada tallatuks - veel üks valus mälestus. Muidu ehk polekski meenunud, aga ma kirjutasin sellest nii pikalt ja põhjalikult oma blogis.

  • Ja naaberelu huvitavate naabritega pakkus põnevust aasta esimesse poolde. Samasse perioodi jääb ka suitsu-pille ajastu ning kooselu Wincenti ja tema suguvõsaga.

  • Kaks rattamatka, kaks hiiumaamatka (osaliselt kattuvad ratta omaga), unustamatu kanuumatk. Kas tõesti jalgsimatka polnudki?

  • Liitumine kaalunälgijatega ja seoses suurprojektiga "mingisuguseks suveks saledaks" toimunud 10 kilone kaalulangetus (a kui see jõulu ja uusaastatrall on läbi, siis ilmselt õnnestub nulli tagasi saada). Suhteliselt edukas naiselikkuse arendamise programm.

  • Pulmas käisin :) Matustel ka :(

  • Remonti olen teinud. Nii kodus kui võõrsil.

  • Igatsugu erinevaid ägedaid ettevõtmisi pidusid ja prallesid on kambakesega korraldatud.

  • Sain omale päris oma saani! Hakkasin sportlikuks (mitte eriti edukalt).

  • Jahil käisin - esimest ja teist korda elus.

  • Esimest korda elus sõitsin suuremas linnas kui kodukülake ja jäin ellu!

  • Olen olnud oi oi ku õnnelik ja vahel natuke kurb ka, aga rohkem siiski õnnelik. Ja armastatud ja armastanud ja mis nii viga elada üldse. See ju muudab kõik heaks :D
Aasta alguses sai lubatud nii mõndagi:
  • Jonnin vähem. Palju vähem. - Jonnisin pisut vähem, aga arenguruumi on veel küllalt.
  • Laisklen vähem. Veidike vähem. - ma peaaegu et ei laiselnudki, aga suurt midagi ei teinud ka...
  • Olen usinam õpilane. Veel usinam? Annan endast parima, et lõpetada ja kui ei lõpeta, siis nibin nabin :D - ei õnnestunud täita seda lubadust, heal juhul lõpetan tuleval aastal nibin nabin
  • Ei mudamasendu muul põhjusel kui muda. - mudamasendusi oli keskmisest vähem tõesti.
  • Raha palju ei kuluta (mida pole, seda ei saa kulutada, lihtne ja loogiline) - hakkasin hoopis teenima, seega tekkis ka kulutamise võimalus...
  • Joonistan rohkem (jõuluvana tõi mulle õlivärvid). -kas nüüd just rohkem, aga natuke sai ikka kritseldatud
  • Kirjutan valmis teise osa Surematule Romaanile.- olen vilets lubaduste täitja... Aga see Surematu peab oma lõppu veel kaua kaua ootama....
  • Olen üldse ilusam, targem, osavam, armsam, lõbusam, sõbralikum, lahkem jne- no seda ma kindlasti olin. Kujutage ette, veel osavam ja ilusam ja targem ja armsam ja lõbusam ja sõbralikum.... uskumatu, aga tõsi.

Aga üldiselt jään oma aastaga rahule. Ja tagasi vaadates on üldmulje ikkagi kaunis.

Oma järgmise aasta lubadused panen ka peatselt kirja. A ma pean vaatama, et ma seekord valiks miskid reaalsemad lubadused ( a la ostan endale uued teksad - seda teen ma niikuinii)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar