teisipäev, detsember 25, 2007

Aasta kokkuvõte (vol1)

Blogimaalilmas liigub selline aastakokkuvõtte mäng. Reeglid on lihtsad. Tuleb kirjutada üles esimene lause iga kuu esimesest postitusest. Kus näis vajalik, seal panin terviklikuma pildi saamise eesmärgil mitu lauset. Aga minu aasta oli lühidalt järgmine:

Jaanuar:
Nii, laisiku eeskujul panen kirja oma selle aasta lubadused. Kõigepealt luban, et olen see aasta parem kui olin eelmisel aastal.
Veebruar:
Eelmises postis mainisin, et käisin linnulahel. Aga ma ei maininud, et ma varastasin õe fotoka selleks ajaks. Aga ma andisn selle tagasi, nii et päris vargus see nagu polegi.
Märts:
Täna käisin üle miljoni aasta jälle laboris. Avastasin kapist seisma jäänud proovid. Mul on väga kahju nendest lootustandvatest tsivilisatsioonidest, mis seal anaeroobsetes tingimustes tekkinud olid, aga ma hävitasin nad.
Aprill:
Vaadake ruttu aknast välja suur õhupall on taevas!!!
Mai:
Iga päevaga jääb minu korteris asju aiva vähemaks. Minu tuba üha tühjemaks ja kõledamaks ja võõramaks. Külmkapp lendas täna hommikul külmkappide maale. Kõik minu miljon padjasõjardist patja saadeti saarele missioonile ja migratsioonivalus kalad sõitsid ka ära.
Juuni:
Kui ma Tartusse pidin minema saunabussiga, siis järjepidevuse hoidmiseks tulin ma tagasi duššibussiga.
Juuli:
Nädalavahetusel toimus orjanduslikus lõnas suur pidu ja pillerkaar.
August:
Käisin Jääääre kontserdil. Oli tõesti tunne nagu oleksingi ma jäääärel istunud. Nii külm oli. Varbad meenutasid väikesi siniseid jääkuubikuid ja ähvardasid iga hetk küljest ära kukkuda. Õnneks kõrvad selliste hirmsate ultimaatumitega välja ei tulnud ja nad püsisid ilusasti pea küljes.
September:
Tere tulemast tagasi!
Oktoober:
Teate mis juhtub, kui keegi kuritahtlik inimene (võimalik, et mina) jätab avatud küünelakieemaldaja lauale ja siis tuleb keegi tuulepäine inimene (võimalik, et mina) ja selle märkamatult ja kogemata ümber lükkab kohta, kuhu on keegi hooletu inimene (võimalik, et jälle mina) jätnud vedelema minu mp3-mängija?
November:
Auh. Auh.
Detsember:
Polegi nagu eriti midagi põnevat juhtunut, aga sünnipäevaõnnitlustele vahelduseks võiks siiski paar maailmaparanduslikku rida ikka ka kirjutada.


Plaan on veel selle aasta sees väike kokkuvõttev postitus kirjutada. Ilma reegliteta. Näis kas saab teoks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar