esmaspäev, juuni 11, 2007

Bikiinibeibe

Nikerdasin endale uued puuriidaladumise bikiinid. Teate küll see on selline bikiinitüüp, mis jätab võimalikult vähe triipe selja peale. Mul on kindel plaan nimelt pruuniks saada. Ainult selle pärast, et päevitus sobib minu uue kleidiga. Ma küll ei tea kuidas see toimima hakkab, sest päike paistab bikiinidest hoolimata minust sirgelt mööda. Miski muu ei saa ju seletada seda, et hoolimata loendamatust arvust puuriitadest, mis on kerkinud, meenutan ma värvuse poolest ikkagi kartuliidu. Või äärmisel juhul lubjaämbrit.

3 kommentaari:

  1. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  2. Hee, mul on igal suvel sama häda, päike ei armasta mind :D
    (kuigi suve lõpuks olen juba paraja leivakuiviku tooni)

    VastaKustuta
  3. Oo, minul õnnestub suvelõpuks saada kergelt kollakas toon, kui heaste läheb. Sest mina ei lähe pruuniks vaid kollaseks. Võibolla ongi hea, et päike mulle eriti külge ei hakka vaid mööda külgi alla jookseb. Muidu oleks suvelõpuksj u puhta tibukollane...

    VastaKustuta