reede, märts 30, 2007

Oo, milline meeldiv nädalavahetus on seljataga. Ma võin ju ometigi tähistada nädalavahetust just siis kui mulle meeldib, mitte siis kui kalender seda mulle ette kirjutab. Ja kaks viimast päeva on möödunud tõelises nädalavahetuse melus. Nii palju värsket õhku kui mu vaesed kopsud taluma pidid ei saa küll kuidagi tervislik olla. Ja Mmmm...
Ja riisuda ja röövida ja põletada sain nii kaua kuni reha kukkus mu nõdrast peost. Praeguseks on küll iga vähimgi lihas minu füüsilist tööd taunivas kehas valus. Ma ei teadnud, et mul nii palju lihaseid üldse ongi. Ja peopesas on rakud. Ja nina on päikesest punaseks põlenud (mitte segi ajada kaasasündinud punasusega). Ärge nüüd arvake, et ma kaeblen. Ei, ma pigem uhkustan. Minu lemmikhooaaeg on ju käes.

Aga veel uudiseid siit saare pealt. Uskumatu on tõeks saanud - minu isa sai load. Palju õnne!

Ja kui juba õnnitlemiseks läks siis palju õnne mull nimepäeva puhul ka :D!

Ja kuuuurijad väidavad, et minu blogi kuunäidik valetab. Kontrollisin järele. See väidab siin, et peaks olem 100 % täiskuu. Minu visuaalne kontroll näitas et ega ikka ei ole küll.

Illustreeriva maali autor on Theodore Robinson

2 kommentaari:

  1. palju õnne Maailmaparandaja Isa Matile juhtivale kohale ülendamise puhul :o)

    VastaKustuta
  2. Suured tänud kõigile, kes mind nüüd juhiks peavad!

    VastaKustuta