laupäev, veebruar 10, 2007

Säilitusaineteta sügavkülmutatud Pille

Ehee. Eile öösel kell neli oli minu toas 13 kraadi sooja. Täna hommikul kell 10 oli minu toas 10 kraadi sooja. Seega kuue tunniga langes temperatuur ilma kütmata 3 kraadi. See teeb temperatuuri languseks pool kraadi tunnis (ja seda madalatel temperatuuridel, ma ei taha teada kui kiiresti see tuba jahtub siis kui mul siin 25 kraadi oleks. 5 kraadi tunnis? Mmmm, milline meeletu soojapidavus sellel majal. Külmas hoitakse mind selle pärast, et ma ikka paremini säiluksin (see et ma kütta ei viitsi on tegelikult selline kõrvaline ja väheoluline faktor, eks?). Nii ma ei peagi endale säilitusaineid sisse sööma. Ainult ühest asjast ei saa ma aru. Miks nad (teate küll Nad) mind sügavkülmutada tahavad? Hoiavad järgnevatele põlvkondaldele minu suursugust ja väärtuslikku isiksust?

Või on asi selles, et mul on kuhugile kirjutatud, et hoida külmas ning jahedas kohas. Huvitav kuhu? Palju enam uvitab mind muidugi see koht, kus on kirjas mis mu Parim enne on...

1 kommentaar:

  1. Kusjuures "Huida kuivas ja jahedas" on kindlasti ka mulle kuhugi kirjutatud.
    Töötasin terve päeva ruumis kus oli 7 kraadi ja midagi ei mõikanud. Tunnen end imelikuna.

    VastaKustuta