esmaspäev, veebruar 19, 2007

Ma olen nii kergesti mõjutatav

Vestlus järgnev:
ema: Mis teed?
k Pille: ei midagi erilist.
ema: tule koju!
k Pille: ma ei saa.
ema: (hetkeline paus) Aga tule ikka!
k Pille: (hetkelise pausita) Olks.

Ja toppisingi oma natukese maise vara kotti (seekord seitset asja ei pannud, kuna mulle kotti mahtus vaid üks. Võtsin siis oma uue salli, et Saaremaal ka sellega eputada!), kihutasin Maariši juurest läbi, ja hüppasin juba peaaegu sõitva bussi peale. Ja siuhvilks olingi kuue tunniga täiesti zombifitseerunud aga kodus.
Tähistasime siin vennaraasu sünnipäeva. Tal on küll sünnipäev alles kusagil kauges tulevikus, aga minu pere, kellest on saanud suur Katani asustaja ja kaitsja ja vallutaja, tahtis lihtsalt kingitust üle anda.

Aga no tõesti. Ma olen häbematult kergesti mõjutatav. Ma olen täheldanud, et lihtsalt erineva keerukusega mõjutamise peale kulub erinev kogus seebitamist.

1 kommentaar:

  1. mina nimetaks seda spontaansuseks ja spontaansus on väga positiivne omadus:)
    niiet naudi seda, seni kuni saad!

    VastaKustuta