teisipäev, september 26, 2006

Sünnipäeva puhul ju võib!

Ja nüüd on õige aeg kõik need kallistused ja õnnesoovid ja lilled üle anda. Sest täna on minu ametlik sünnipäev (ma passist kontrollisin). Tulge andke need isiklikult üle, sest mulle meeldivad sellised kõige rohkem. Astuge läbi Jõe tänava residentsist ja võib juhtuda, et pakun pisikese tüki tortigi (või õigemini vahetan kallistuse vastu). A kui te näiteks ei tea, kus ma elan, siis võite mulle helistada. Ja kui te ei tea minu telefoni numbrit, siis võite mulle alati kirjutada ning joonistada. Mõelge vähemalt minu peale!
Sünnipäeva puhul võib ju olla natuke egoistlikum kui tavaliselt (e. ego tõusis veel 0,5 palli võrra - arvake kuhu ta jõudis?)
Ja ma tahan, et keegi mind hommikul üles laulaks nagu eelnevatel 23. aastal ikka on olnud.
Ja ma tahan küünalt, mida puhuda, et saaks ikka soovida (ma mõtlesin just soovi välja ka).
Ja ma tahan, et küsitaks kaastundliku häälega, et noh kuidas siis on olla aasta vanem.
Ja...ja...ja... oi ma tahan palju!
Nii palju!
Pildil näete kuidas ma teid uksel vastu võtan kallistusi oodates.


P.S need vingerdused pildil, mis pole minu pea küljes on serpentiinid ja need täpid pole mitte kärbsed ega selle must vaid konfetid

4 kommentaari:

  1. ´´´´´´´´´´´´´´´´\||/´´´´´´
    ´´´´´´´´´´´´´´´´|´´@___oo´
    ´´´´´´/\´´/\´´´/´(__,,,,|´
    ´´´´´´´)´/^\)´^\/´_)´´´´´´
    ´´´´´´´)´´´/^\/´´´_)´´´´´´
    ´´´´´´´)´´´_´/´´/´_)´´´´´´
    ´´/\´´)/\/´||´´|´)_)´´´´´´
    ´<´´>´´´´´´|(,,)´)__)´´´´´
    ´´||´´´´´´/´´´´\)___)\´´´´
    ´´|´\____(´´´´´´)___)´)___
    ´´\______(_________;;;´___;;;

    Palju õnne!

    VastaKustuta
  2. Pille! Ma täitsin vähemasti ühe Sinu soovidest- mõtlesin küll Su peale, aga näed, kaugemale seekord ei jõudnud..

    VastaKustuta