esmaspäev, juuni 05, 2006

Üle pika aja üks pildike

Mis te arvate, mida teeb inimene, kes on lõpetanud just kohutavas koguses närvidele käiva töö tegemise? Hakkab sama asja tegema hobikorras loomulikult! Ja nii juhtuski, et olles lõpetanud megakoguse piltide joonistamise (milleteemalist kurtmist olete te siin küllaga juba kuulnud) siis selle asemel, et igasugustest pliiatsitest kauge kaarega mööda käia lõpetasin ära ammu pooleli olnud pildi draakonist. Ma polegi neid elukaid ammu joonistanud. Aga valmis sain ja tänu Marise abistavale käele sai see isegi sisse skännitud. Sellega seoses käisin vaatasin üle ka selle ussipesa, kus nad töötavad, st margus-maris, te pole enam kaitstud!

A et te ei arvaks, et ma niisama udujuttu puhun, siis siin ta on, minu viimane kundzdi deoz:
Noh, kas pole üle ootuste nunnu?

5 kommentaari:

  1. Pille, võta minuga ühendust ja jäta oma mail, tahan sulle midagi rääkida! epetrone30@aol.com

    VastaKustuta
  2. Nõus. Sinult võib oodata supernunnusid pilte, aga see siin on tõesti üle ootuste nunnuke:)

    VastaKustuta
  3. Oh, kas ma pole lihtsalt ütlemata osav komplimentide mangumises...

    VastaKustuta
  4. Ma ütleks, et suisa ilus :-) Rääkimata sellest, et see maias naeratus väga nunnu on...

    VastaKustuta
  5. Ma arvan, et see ülim nunnusus on tingitud ikka oskuslikust skännimisest :PPP

    VastaKustuta