kolmapäev, märts 01, 2006

Unenäovabrikust saadeti taas praaktoodangut

Täna öösel ei möödunud vist ühtegi hetke, kus ma poleks mingit õudukat unes näinud.
Brrrrr
Pea kõik minu hirmud leidsid kajastamist, kas pole tore?
Pidin enne normaalse inimese uneaja lõppu üles tõusma, sest parasjagu jooksid kujumuutja-ämbliku unenäo lõputiitrid ja järgmisena oleks tulnud ilmselgelt uni õelatest vihmavarjudest (sest need olid ainsad asjad, minu hirmude nimekirjast, mida ma sel öösel veel unes näinud polnud).
No ilusaid unesid tõesti!
Ma näen harva halba und, nüüd ma tean miks. Need näidatakse mulle kõik ühe öö jooksul ette, et ülejäänud ajal saaks magada.
Nüüd aga pean ilmselgelt kodust põgenema. Minu tuba on tihedalt täis mälestusi vastikust ööst. Ma ise olen nende ja radika vahele surutud, vaevu vaevu saan liigutada. Õues on aga ilus ilm. Pean vist jäll bussijaama minema ning vaatama, et kuhu poole täna sõita võiks...
ära siit!

2 kommentaari:

  1. Kusjuures, minul on juba pikem periood kus unekvaliteedi ja ka juba kvantiteedi üle tahaks kaevata, aga pole suutnud välja selgitada, kellele kaevata, kes vabriku toodangu eest vastutab?!

    VastaKustuta
  2. ma arvan, et kaebuste esitamiseks tuleb pöörduda kohaliku edasimüüja poole, aga enne tasuks veenduda, kas kaubale ikka on garantii antud ja mis puhul see kehtib

    VastaKustuta