reede, märts 24, 2006

Õige tee läheb siit, sosistas rebak...

Aaah, see pole aus, täna on jälle ilus ilm. Mina keeldun ilusa ilmaga toas istumast. Aga kui ma toas ei istu, kuidas krt peaks ma siis oma artikleid lugema??? Ja nii soe veel pole, et ma õues töövihikuid joonistada saaks (sain täna uue portsu kätte - õnneks on seal linnukesi minimaalselt, aga see-eest on se eritit rebaserohke. Kes õpetaks mind rebakuid joonistama? See on kõik, milleks ma võimeline olen:Igatahes lähen järgin natuke rebaku nõuannet (tema ikka teab, kus õige tee asub) st lähen laian veidike linna peal kuni päike on mu nina punaseks kõrvetanud (see pole eriti keeruline minu nina puhul, mis tavaliselt särab nagu ladvaõun mu näos) ja kui tagasi tulen, siis viskan kulli kirja. Kui tuleb kull, siis lebotan nagu ikka, kui tuleb kiri, siis lebotan eriliselt, kui münt jääb serva peale seisma, siis hakkan rebakuid joonistama, kui münt aga õhku haihtub, siis võtan artiklid käsile...

P.S kas keegi tahaks mulle kulli-kirja viskamise eesmärgil raha laenata? Et oleks mida visata?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar