pühapäev, märts 12, 2023

Jõulupidu

Meil oli reedel jõulupidu. No jõulude ajal polnud mahti pidutseda. Tõsi on see, et ega praegugi poleks eriti olnud, aga ega enam kauem oodata kõlba - varsti tulevad jaanid peale.

Pidu oli 90ndate stiilis. Laenasin emalt ühe altleti saadud Soome päritolu kostüümi, millega tema omal ajal laineid lõi. Muide, see oli tal minu esimesel koolipäeval seljas ja kui mu arvutused ei peta, siis alustasin ma kooliteed 1990. aastal (ja läksin 2. klassi - ajad olid kummalised). Nii et väga ajastutruu. 

Ja fakt on see, et kui ma prillid peast võtsin, siis nägingi välja täpselt nagu mu ema. Eriti kuna ilma prillideta nii selgelt ei näe ju.

Oma riietusest 90ndatel ei mäleta ma midagi. Ma pole kunagi olnud suurem asi moejärgija, nii et ilmselt kandsin täiesti suvalisi riideid. Eriline diskopepu ma ka polnud. Pigem selline vaikne kõrvaltjälgija. Vähemalt koolis. Vot ja sel peol läksin täielikult  ajastusse sisse ja kuidagi vägisi tahtis see müürilillementaliteet taas võimust võtta. Ma küll üritasin vastu hakata, aga kuidagi ei saanud seda õiget tunnetust sisse. Ometi oli kõik üheks toredaks peoks vajalik olemas.

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar