neljapäev, november 17, 2022

Aeg võtta väike puhkus?

Mul on ilmselged ületöötamise nähud. 

No näiteks, sõidan mina täna õhtul peale pikka tööpäeva ja kooriproovi kodu poole. Väljas on just nii pime nagu novembrikuu õhtuti ikka on.  Järsku vaatan, et ohhoo, keegi on oma teeotsa tähistamiseks kasutanud täpselt sama meetodit, mis mina - jalgrattatee sildi posti ümber keeranud kaks varrukahelkurit. Ikka selleks, et pimedas mööda ei sõidaks. Kiidan mõttes tegijat ja sõidan edasi...

Pole vist vaja eraldi ära märkida, et see tundmatu andekas liiklusmärkide tuunija olin tegelikult mina ise ja mööda sõitsin ma oma enese teeotsast.

1 kommentaar:

  1. Tuttav tunne, "Mul on tee otsas samasugune helkurirega postkast, head ideed levivad! Khm, kus ma olen?"
    Niikaua, kui lõpuks ikkagi koju jõuad on kõik korras.

    VastaKustuta