laupäev, oktoober 08, 2022

Unistusi täitmas!

Blogilugejad, kes on minu tegemisi kauem jälginud, on kahtlemata märganud, et mulle meeldib joonistada. Tõsi, siia blogisse jõuavad enamasti pastakakritseldused, aga vahel viskab ikka mõne vähe kabedama pildi ka sekka.
Ega ma end mingiks päris kunstnikuks ei pea, aga see ei ole takistanud mind unistamast, et ühel ilusal päeval ilmub raamatupoe lettidele minu poolt illustreeritud raamat.
Unistamine on tore, aga selle peamiseks puuduseks on vähene resultaat. Seega otsustasin ootamise lõpetada ning ise härjal sarvist haarata ja raamatu valmis kirjutada. 
Ma pole kunstnik, aga veel vähem olen kirjanik. Õnneks on mul kodus multitalent Mps, kes aitas mind kirjutamisega ja nüüd ongi raamat valmis!
Või noh peaaegu. Trükkida on ka vaja. Ja kuna sukasäärtesse pole suuri varusid kogutud (no mis teha kui nii jämedad sääred, et säästud ei mahu seltsi), siis oleks hädasti vaja natuke hoogu, et raamat välja anda.  Nii et kellele meeldivad*:
  • Lasteraamatud - eriti sellised klassikalised heasüdamlikud seikluslood,
  • Värvilised pildid - eriti Maailmaparandaja pliiatsi alt tulnud,
  • Maailmaparandaja, isegi kui tema looming jätab külmaks,
Siis nüüd on võimalus esimeste seas saada endale (lapsele, sõbrale või jõuluvana kotti) trükisoe raamat. Selleks on vaja ainult veidi hoogu anda. Näiteks siin.

Kiirematel on sealjuures võimalus lasta end järgmisesse raamatusse kirjutada/joonistada. Uue raamatu kirjutamine on muide juba täies hoos.
Kellel raamatu vastu suurem huvi, siis võin lahkesti lähemalt rääkida. Paneks mõned illustreerivad pildid ka siia, aga olen hetkel sõidus ja telefonis väga pilte pole, aga hooandja lehel on lausa tutvustav video.  Selle tegemisest võiks ka lugusid pajatada. See, et pool pead on kaadrist väljas ei tule mitte operaatori saamatusest vaid selleks, et varjata halle juukseid...

Ahjaa. Hooandjasse panime minimaalse summa, mis vajalik raamatu trükkimiseks, aga sellest ei tasu lasta end piirata. Mida rohkem toetajaid, seda parema tulemuse saab. Kõik toetus läheb puhtalt raamatu trükkimisse. Meie jaoks pole see mingi teenimise projekt. Lihtsalt tahaks jagada oma loomingut ka teistega - meie arvates tuli täitsa vahva välja! No ja loomulikult kuulsust ja "feimi" ikka ka :p

Ja nüüd kiiresti hoogu andma!


*ja kui ükski neist ei kohaldu, aga on mingi muu eelpool loetlemata põhjus (kasvõi see, et raha on lihtsalt üle ja ei tea, mida sellega peale hakata), siis ikkagi on lubatud raamatu trükkimist toetada. 

6 kommentaari:

  1. Rahajõgi tormleb üle kallaste! Peaks tammi ehitama:)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ei-ei, tammi taga jääb raha seisma ja läheb hapuks. Raha peab ikka liikuma. Seega mitte tammi vaid pigem kraavitust on vaja, no et niisutaks piisavalt suurt ala põuast maad...

      Kustuta
    2. No seda ma mõtlesingi, et tammi taha moodustub suur ja sügav rahajärv - ehk koguni kuldkalakestega:)

      Kustuta
    3. Kuldkalad on riukalikud. Ma ei mäleta lugu kus kohtumine kuldkalaga oleks hästi lõppenud

      Kustuta
  2. Nii äge! Olles seda blogi juba miljon aastat lugenud on ainult hea meel sellist projekti toetada. Jään raamatut ootama :)

    VastaKustuta
  3. Aitäh! Nüüd ei ole enam tagasiteed. Tuleb raamat välja anda. Kindlasti ei jäta siin blogis eputamata kui nii kaugele jõuan.

    VastaKustuta