laupäev, märts 07, 2020

Vaba õhtu, viirused ja mood

Mina ja Tirts oleme nagu maa ja kuu. Ükskõik kuhu üks läheb, võib kindel olla, et teine tiirutab kusagil läheduses. Eile oli aga esimene päev viie kuu jooksul, kus mul õnnestus oma kaaslane maha raputada. Käisin teatris. Ilma beebita. Halleluuja. Siinkohal suured tänud tuttavale, kes teatripiletid ostis, aga ei pannud tähele, et etendus toimub pärapõrgus ja kellele meenus, et mina elan kohe seal pärapõrgu ukse ees.
Tirts jäi Mpsi hoida. Sai hakkama küll. Ega need isad nii nõrgukesed ka pole. Alati saavad hakkama. Eriti kui emasid läheduses pole, sest mis neil muud üle jääb. Ülejäänud lapsed jäid ka Mpsi hoida, kuigi nende puhul pole otsest hoidmist enam vaja. Pigem järelvalveteenust ja korrakaitset tülide lahendamisel. Suureks on nad kasvanud. Eriti võrreldes Tirtsuga.
Täps on näiteks tõeline tibihakatis. Just natuke aega teatas ahastusega, et tal on esmaspäeval lasteaias pildistamine, aga tal ei ole mitte midagi selga panna, sest kõik riided on eelajaloolised. Kas on olemas veel stereotüüpsemat noore neiu probleemi kui see?
Tõruke on ka muide riiete osas väga valiv. Kuigi sellist sõnaosavust ta oma soovide väljendamisel üles ei näita. Ei tea kellesse nad on? Mina olen küll riietumise osas täielik stiilivõhik. Alles täna hommikul vaatasin, et mis ma Tirtsule selga olen pannud ja tõdesin, et no ikka üldse ei sobinud pluusi ja pükste värv kokku. Vahel vaatan beebigrupis beebide pilte, kes on viimase lastemoe järgi riidesse pandud ja viisakalt pildile sätitud. Ja siis vaatan oma beebit, kes näeb välja nagu oleks teda riietanud purjus pärdik, kes on kaltsukasse lahti lastud. Enda riietamisest ma parem ei räägi. Ma lihtsalt ei oska enam leida riideid, mis mu vormitu kehaga sobiks. Täitsa masendav. Ära mitte kodust välja tulegi. Mis muidugi igasuguste jõledate viiruste valguses ongi võibolla hea mõte.
Ma olen paar viimast päeva end päris viletsalt tundud. Ilge peavalu oli. Lisaks süda paha ja pea käis ringi ka. Olin värske nagu kolm päeva päikese käes vedelenud räim... Köhinud pole ja Hiinas ega Itaalias pole ka käinud. Üldse pole eriti kusagil käinud. Paar korda naabersaarel ja see on kõik.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar