esmaspäev, veebruar 03, 2020

Väike sisekujundaja

"Emme, kui te hakkate kardinaid valima, siis ma tahan valikud üle vaadata. No et kardinate värv ikka seinte karakteriga kokku sobiks!" ütles täna Täps. Ilmselgelt vihjas ta minu puudujääkidele sisekujundusvaldkonnas. Aga võibolla paelus teda lihtsalt selle sõna kõla. Ma olen tähele pannud, et talle meeldib võõrsõnade kasutamine. Mitte et ta alati teaks nende tähendust (näiteks suvel kui me liivalossi ehitasime, siis lisas ta liivalossile ekspordi, et loss oleks täiuslik), aga see teda ei takista. Vahel kuulan suu lahti, et kust küll üks kuueaastane selliseid sõnu üldse teab (mina isiklikult tean umbes kolme võõrsõna ja neidki kasutan valesti).

Sisekujundusest rääkides on Täps jõudnud nüüd "Merineitsi majani" - see on merineitsi saba kujuline ja seal on bassein, kus merineitsi saba peal saab päevitada ja elu nautida.
No mis on? Mere teema on praegu moes! (taas Täpikese väljend).
Aga see pidi alles järgmiseks sügiseks (tegelikult selle aasta sügiseks) valmis saama. Kas leidub vabatahtlikke, kes selle valmis ehitaks? Meil kulus eile kõigest kahe kapi seinapanekuks terve päev. Täpikese plaanid käivad meile selgelt üle jõu.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar