kolmapäev, veebruar 24, 2016

Laululapsed

Mul on ikka suured laululinnud kodus. Pidevalt üks lõõritamine käib.
Tõruke esitab oma väljamõeldud tekste tuntud lastelaulude viisil, Täps seevastu jääb originaalilähedastele sõnadele kindlaks, viis läheb vahel omaloominguks.

Eile linna poole sõites juhtus haruldane lugu, nõuti, et emme ka laulaks. Tavaliselt ju öeldakse, et ära sina laula, sul on karu hääl... Ei, nii ütles lasteaia muusikaõpetaja. Minu lapsed ütlevad lihtsalt, et emme ei tohi laulda. Eile aga imekombel tohtisin. Kahjuks ei lastud mul repertuaari endal valida. Tõruke ütles täpselt ette, millest ma laulma pean.

Näiteks pidin laulma järgmistel teemadel:
* voolundi läks katki
* Lennuk tõusis ja maandus, torn kukkus ümber ja draakon tuli ja tulistaja hakkas tulistama
* garaaž on väike, lumememm läks sisse ja jänes sõi katuse ära
Mulle meeldib end hellitada mõttega, et tean päris paljusid laule, aga need kahjuks minu laialdasse laulupagasisse ei kuulu. Kas teie teate? Ma ei tea isegi seda päris täpselt, mis see voolundi endast kujutab. See muidugi ei takistanud mul laulmast.

Lõpetuseks panen ka siia selle video, mida juba fb-s jagasin. Siin esitab Täps möödundsuvist hittlaulu ja saadab end ise kitarril, ei kontrabassil, ei ikka hiidkitarril. Tegelikult laulsid nad Tõrukesega koos, aga kohe kui ma oma fotoka välja võtsin peitis Tõruke end teki alla ja teatas, et ei anna luba end filmida. Täps on õnneks edev.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar