esmaspäev, aprill 15, 2013

Strateegilised mõõdud

Hellõu. Annan endast märku, et te ei arvaks, et ma kuskile ära kadunud olen. Kus mul kaduda? Ma juba nii suur, et paistan igalt poolt välja ja pole võimalik kusagile peitu pugeda. Ega mul midagi põnevat kirjutada pole, sest siin kodus pole mul muud suurt teha kui noorperemehega maid jagada ja pärmitaignana paisuda.
Varsti ei julge enam arsti juurde minnagi, saan jälle kaalutõusu pärast riielda. Juba uneski näen tehnokontrolle. Nojah, unenäos muidugi mõõdeti lisaks tavapärastele mõõtudele (nagu kaal, vererõhk, kõhuümbermõõt, emakapõhjakõrgus ja lapse südamelöökide kiirus) ka selliseid huvitavaid näitajaid nagu kõhu kõrgus maast ja kõhu nurk võrreldes rinnakorviga. Arst veel mainis, et minul olla kõhu kõrgus juba nii suur, et võiks varsti sünnitama minna :P. Huvitav, mida need küll näitavad? Kõhu nurk võiks ennustada, et kas tulekul poiss või tüdruk näiteks... Aga kõhu kõrgus... Ainus mis ma suudan mõelda on see kui suur potentsiaalne energia mõjub lapsele. Samas ei tohiks see number raseduse lõikes ju ometi oluliselt muutuda (eeldusel, et rasedusega lisanduv kaal ei suru vaest ema maadligi nii et jalad lühemaks jääks...).
Igatahes järgmine kord kui arsti juurde lähen, lasen kõhu nurga ikka ka ära mõõta :P

1 kommentaar:

  1. haa, dr Rahumeel mõõdaks selle ära küll, tal on huumorimeel olemas :D

    VastaKustuta