laupäev, märts 17, 2012

Muusikaline vahepala

Teate, mulle ka hirmsasti meeldib Gotye praegune hittlugu  nimega Somebody That I Used To Know. Mõnusa rütmi ja fiilinguga lugu. Veel rohkem meeldib mulle aga Walk off the Earthi kaver sellest loost. See kambakesi ühe kitarri piinamine on minu arust andekas. Sellegipoolest meeldib mulle kõige enam The Key of Awesome paroodia kaverist. :D mulle meeldivad head asjad.

Vot selline vahepala

3 kommentaari:

  1. Minu lemmik on see: http://www.youtube.com/watch?v=uHq5zaNQv8s

    VastaKustuta
  2. Ma ei tea, kus ma küll elanud olen, aga ma pole isegi selle officiali peale kunagi sattunud. Väga head kõik :)

    VastaKustuta
  3. Mulle ka meeldis see ühe kitarriga mängitud cover. Ja see paroodia on päris lahe (seda ma polnud varem kuulnud). :)

    VastaKustuta