reede, jaanuar 27, 2012

Hea ja kurja võitlus

Ükspäev juhtusin ringvaatest nägem intervjud verinoore kirjanikuga, kes muuseas mainis, et oma raamatusse kirjutas ta sisse ka paljud oma klassikaaslased ja sõbrad, kusjures ta lasi neil ise valida, et kas nad tahavad olla head või pahad tegelased. Mulle hakkas see mõte meeldima ja tekkis huvi, et kes Teie olla tahaksite? No kui Teil antaks  valida. Kas eelistaksite ola head tegelased või pakuks rohkem pinget kurjameid kehastada? Palun kommentaariumis vastata!
Ei te ei pea kartma, et ma teid oma surematusse romaani sisse kirjutaks. Viimase kolme aasta jooksul pole ma sinna sõnakestki kirjutanud ja kardetavasti ei kirjuta järgmise kolme aasta jooksul ka. Siis aga on sellest nii palju möödas, et ma pean uuesti algusest peale alustama, et meenuks mis jaburusi ma koku olen kirjutanud.
Ehh kui nüüd järele mõelda, siis ma ei mäletagai hästi kus kohas see surematu teos mul poleli jäi...

2 kommentaari:

  1. kuri tegelane kõlaks täitsa põnevalt :) Olen koolis ja mujal näidendites alati head tegelast mänginud (valgete juuste pärast vist) ja oleks päris huvitav näha, mida hälba minus leitakse. *ja ma mõistan täielikult, et on natuke imelik lugeda võõra inimese kommentaare, aga ma tulin lihtsalt vastu impulsiivsele soovile blg. kirjutaja tekstile vastata*

    VastaKustuta
  2. Ei ole imelik. Mulle meeldib saada tagasisidet nii omadelt kui võõrastelt.

    VastaKustuta