teisipäev, veebruar 01, 2011

ühekülgse tukaga hunt kriimsilm

Eile avastasin, et keegi on mulle uue tuka lõiganud. Aga väga ühekülgse. Ma arvan, et Mps elab öösiti minu peal välja oma salasoovi juuksuriks saada. Või käisid ufud mulle universiumi viimast tippfrisüüri tekitamas. Igastahes kusagilt ma sellise ühekülgse tuka olen saanud.

Käisin täna seebitegemise õpitoas. Nüüd lõhnan ülepeakaela sidrunheina järale ja pesen käsi ainult peeneima omatehtud seebiga. Mitte, et ma hakkaks nüüd kodus seebivabrikut pidama. Kaugel sellest, aga huvitav oli sellegi poolest. Ja peab ju ennast harimas. Eelmisel nädalal näiteks käisime Mpsiga uurimas mida teha siis kui juhuslikult peaks mõne luu murdma või mõnel muul moel end vigastama (ehk esmaabi). Järgmisena teen kiired keevitajakursused ja seejärel... mine sa tea, mis järgmisena ette võtan

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar