esmaspäev, juuli 19, 2010

100 asja, mida teha enne abiellumist

Vaatasin ükspäev kalendrisse ja avastasin, et ainult kuu aega (ja mõned pudinad peale) ongi veel jäänud vallalise elu nautida. Mõtlesin, et panen siis kirja, et mis selle aja jooksul kõik veel ära teha on vaja. Ei, see ei olnud list a´la 100 asja, mida enne meheleminekut teha, vaid pigem list, et mis kõik tuleb teha, et pulmad korda läheks ja tähtsaks päevaks oleks kõik valmis ja olemas ning ei peaks viimasel minutil veel rabeleme ja muretsema hakkama.
Nimekiri tuli häbemata pikk. A4 sai ilusasti täis ja iga natukese aja tagant tulevad meelde uued asjad, mis kirja ei saanud (tõsi, ma unustan nad ka kohe ära. Sellega seoses, kas keegi oskab öelda, mis mu nimekirjast veel puudu võiks olla?). Ja mina omas naiivsuses arvasin, et mul on enamus asju organiseeritud. Noh, olulised asjad nagu Aeg, koht, kostüüm, külalised, toit, auto, fotograaf, muusikud ja muu selline ongi enamvähem olemas. Aga nipet-näpet on veel palju. Õnneks on veel aega ka!
Ah, et kas olen juba närvis? Veel mitte. Aga ma kahtlustan, et ega seda nö rahulikku aega enam kaua pole. Nii et kui te näete varsti üht hullunud pisardavat sasipead ringi jooksmas ja hädaldamas, et kõik on hukas ja pidu jääb ära, siis jah, mina see olengi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar