pühapäev, mai 23, 2010

kolm asja, mida üksikule saarele mitte kaasa võtta

Ma arvan, et kõik inimesed keda ma tean, on vähemalt korra elus veeretanud peas klassikalist küsimust - Mis oleks need kolm asja, mis ma üksikule saarele kaasa võtaks?
Minul on praegu palju keerulisem dilemma - mis oleks need kolm asja, mis ma maha jätaks kui üksikule saarele lähen.
Pakin siin parasjagu asju reisiks üksikule saarele ja no olgem ausad, neid asju, mida tahaks kaasa võtta on ikka ilgelt palju. Suurema osa sellest moodustab muidugi söök. Ma nimelt kahtlen oma võimetes kirjaklambri ja saapapaela abil merest suuri kalu välja tõmmata, et neist toituda
Seega püüan meeleheitlikult välja mõelda asju, mida kotist välja tõsta, selle asemel aga meenub mulle üha uusi ja uusi asju, mis oleks hädavajalikud kaasa võtta....
Vaene Gotfried on juba pungil täis ja asju, mis peaks veel füüsikareegleid eirates sinna sisse pugema on umbes sama palju...

2 kommentaari:

  1. Ma ei soovitaks kaasa tassida trümoopeeglit, tiibklaverit ja televiisorit; vajadusel saad need kohapealt.
    ülejäänuga vaata ise, kuidas saad :D

    VastaKustuta
  2. Nii, tiibklaveri tõstsin kotist välja. Selle asemel tuleb suupill. Kuna ma kumbagi neist ei valda, siis pole vahet.
    Televiisor niikuinii varsti enam pilti ei näita, seda pole ka mõtet kaasa vedada.
    Aga vot selle trümmoopeegliga läks nüüd küll halvasti. Kohe kui ma olin leksikonist välja uurinud, et mida see endast kujutab, tekkis mul vastupandamatu vajadus üks selline saarele kaasa võtta. No et hommikust tualetti tehes saaks endast ikka tervikpildi. Aga kust ma nii kiiresti ühe sellise leian? Ah?

    VastaKustuta