reede, detsember 01, 2006

säästuprojektist "Kiirnuudlid"

Lugesin artiklit ja silm vajus kinni, nagu oleks hommikuses loengus...
Niipalju siis asjalikkusest.
A hommikuses loengus olin suht ärkvel. See võis tulla sellest, et ma keskendusin oma projektile "Kiirnuudlid". Tegin novmbrikuu aruannet. Ma olen olnud tulbi! Kiitke mind ometi! Kolmandiku võrra võrreldes oktoobriga olin oma kulutusi vähendanud. Nojah, säästuprojekt "Kiirnuudlid" kestab edasi. Tõsi, kahtlen, kas suudan oma tulbiduse trendi jätkata. Detsembri aruandesse kirjutasin juurde ühe kurja kuulutava lahtri - kingitused...
Samas oma pangakontot vaadates tuleb vist veel tulbim olla. Pankrotihaldurid juba irvitavad nurgas...
Mul oleks mingit sissetulekut vaja. Ükspäev mõtlesin loteriiga võita, aga unustasin pileti osta. Ma siis võidan mõni teine päev kui meelde tuleb

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar