kolmapäev, oktoober 04, 2006

Projekt "Kiirnuudlid"

Vanarahva kalendri järgi on oktoober säästukuu (hei, ma leian, et olen nüüd piisavalt vana, et oma kaldendrit koostada). Seoses sellega algab minu uus kokkuhoidlik ja säästlik elu. See on tingitud loomulikult sellest, et suurte juubelipidustuste järel näeb minu rahakott välja just selline nagu vaesele üliõpilasele kohane. Külje pealt vaates selline: ! (see täpike seal õhukese rahakoti all on minu ainumas sent). Aga projekt ise toimib suurepäraselt. Esimese nelja päeva jooksul olen kulutanud umbes kahe nädala raha. Aga no kuulge, ma ei saa ju ometi menüüst välja jätta neid paari liitrit šokolaadijäätist. See on eluks vajalik!
Projekti toetab:

2 kommentaari:

  1. Vale jutt puha!
    Oktoober on viinakuu!
    Kas need rohelised vahtralehed olid tõesti nii kallid? Oleks seda teadnud polekski Sind endale vastu tellinud ja ka järgnevatel päevadel transporti palunud.

    VastaKustuta
  2. Ei olnud nii kallid. A mul oli lihtsalt väike eelarve :D

    VastaKustuta