laupäev, juuli 29, 2006

"Mis on saanud sellest Pillest, kes varem ikka mööda ilma ringi hulkus?"

Nii küsiti minult ükspäev.
See küsimus jäi hinge kriipima ja nii juhtuski, et ma ühel päeval peeglisse vaadates jõudsin järeldusele, et sellest vabast rändurist on lühikese ajaga saanud igav tööinimene, kes tormi tõustes mitte ei lase end nelja tuule suunas kanda vaid tõstab krae kõrgemale ja kirub ilma. Ei meeldinud mulle see Pille, kes mulle peeglist vastu vaatas. Nii juhtuski, et otsisin üles oma suure sõbra Gotfriedi, pakkisin ta tihedalt asju täis ja võtsin tööle kaasa, et pärast poe sulgemist minna sinna kuhu jalad mind iganes viivad...

P.S Aga siiski, see rännukirg pole minu täielikult surnud. Miks muidu juhtus eile nii, et sokke ostma minnes ostsin lisavarustuseks ka telgi kaasa...
P.P.S Ei tea kas peaksin oma telgile nime ka panema?

2 kommentaari:

  1. Loomulikult tuleb oma uuele kodule nimi panna.

    VastaKustuta
  2. Minu uus mobiilne luksusvilla sai nime küll - härra Zeltermann, nii ma teda kutsun ametlikumatel üritustel...

    VastaKustuta